Učenci aktivno sodelujejo pri pripravi pravljičnega prostora, pravljični čajanki, ustvarjalnih in gibalnih delavnicah. Cilj aktivnosti je, da učenci samostojno pripovedujejo zgodbo ob svojih ilustracijah in izdelkih, krepijo jezikovne zmožnosti, razvijajo fantazijo, vključujejo gibalne, glasbene in ilustracijske sposobnosti, pri čemer se učijo z vsemi čutili. Sodelovanje bomo podkrepili z pravljičarko iz knjižnice Ivana Potrča Ptuj, kjer nas bo popeljala v svet pravljic.
Aktivnosti:
- priprava pravljičnega prostora: načrtujemo urejanje pravljičnega kotička in priprava na pravljične urice;
- izvajanje pravljičnih uric: učenci prisluhnejo različnim pravljicam po njihovi izbiri in jih predstavijo, urili bodo različne tehnike pomnjenja in javnega nastopanja;
- pravljična čajanka: ob pripovedovanju zgodb pijemo čaj in grizljamo piškote, se pogovarjamo o vsebini pravljic;
- gibalne urice: učenci se skozi vsebino pravljic gibljejo in uprizarjajo vsebino;
- zapleši in zapoj: učenci plešejo in pojejo, tako knjiga pleše z nami.