V letošnjem letu je tema otroškega parlamenta Šola in šolski sistem v okviru tega pa so nam dodelili štiri podteme:
1. Odnosi v šoli
2. Učne vsebine
3. Metode in načini poučevanja
4. Šola za življenje
Šolski parlament smo izvedli 16. januarja, in sicer so vsi oddelki predstavili akcijski načrt za izboljšanje odnosov v šoli. Največkrat so si naši učenci za cilj postavili izboljšanje vedenja v razredu, izpostavili pa so tudi šolsko jedilnico, ki jim je trn v peti že več let, zato komaj čakamo na novo jedilnico.
Učenci od 6. do 9. razreda so razpravljali še o učnih vsebinah na Mladiki in si zaželeli več praktičnega pouka. Učenci od 2. do 5. razreda so se pogovarjali o metodah in načinih poučevanja. Pohvalili so minutke za sproščanje, prav tako pa bi želili več praktičnega dela.
25. januarja so se Maša, Tjaša, Lena in Luka udeležili 28. občinskega parlamenta. Predstavili so naše ugotovitve, nato so bili koordinatorji razpravljalnega dela. Učenci vseh udeleženih šol so bili enotnega mnenja, da bi se povrnil prejšnji sistem ocenjevanja pri likovni, glabeni in športni vzgoji. Ugotovili so, da je velik problem učencev odnos do šole in vseh na šoli, hkrati pa so mnenja, da se učitelji ne zavedajo svojega vpliva, ki ga imajo na učnce.